Detalii privind acțiunile necesare în cazul în care BNR nu confirmă primirea documentelor


În situația în care candidatul nu primește e-mailul privind confirmarea primirii documentelor în termenul menţionat, este necesar ca acesta să verifice dacă mesajul prin care a transmis documentele a respectat regulile de transmitere a acestora prin e-mail și, ulterior, să contacteze Direcția resurse umane.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

  • mărimea e-mailului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
  • expeditorul utilizează adresa de e-mail înscrisă în Formularul de aplicare și nu folosește adrese de e-mail care sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor). Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate, iar aplicația nu va fi acceptată;
  • nu se vor transmite atașamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
  • nu se vor transmite atașamente parolate;
  • în subiectul sau în corpul mesajelor nu se vor include link-uri către site-uri web.