Secretar dactilograf (studii medii)
Sucursala Regională Constanța
Serviciul administrare resurse
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 27 martie 2019
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- îndeplinește activități zilnice de secretariat (preluarea și direcționarea apelurilor telefonice, asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail, primirea vizitatorilor) și asigură buna funcționare a mijloacelor de telecomunicații din dotare;
- primește, înregistrează și expediază întreaga corespondență a sucursalei regionale;
- întocmește ordinele de deplasare ale salariaților sucursalei regionale;
- asigură necesarul administrativ pentru organizarea întâlnirilor la care participă reprezentanții sucursalei regionale;
- ține evidența cererilor și sesizărilor persoanelor fizice și juridice adresate Sucursalei regionale Constanța și urmărește soluționarea acestora;
- înregistrează în aplicația informatică toate documentele emise sau primite ce fac obiectul secretului profesional, cu precizarea marcajului atribuit de emitent sau conform dispozițiilor șefilor ierarhici, raportat la importanța informațiilor conținute;
- elaborează și/sau redactează, la solicitarea conducerii sucursalei regionale, documente specifice, respectând Formatul standard al documentelor Băncii Naționale a României.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat sau studii superioare absolvite cu diplomă de licență;
- experiență profesională în activitatea de secretariat constituie avantaj;
- cunoștințe de operare pe calculator: Pachetul Microsoft Office;
- cunoașterea limbii engleze.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizațională;
- orientare către client.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 27 martie 2019 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
- evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 4 aprilie 2019.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
- Tehnici de secretariat. Funcțiile secretarului modern. Elemente de protocol;
- Protecția informațiilor clasificate, informații secrete de stat, informații secrete de serviciu, informații și date confidențiale.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Legea nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate (Monitorul Oficial al României nr. 248/12.04.2002), cu modificările și completările ulterioare;
- Ionel Enache, Oana Iucu, Maria Pariza, Magdalena Platis, Rodica Tanţău, Nina Vârgolici, Adina Berciu-Drăghicescu (coordonator) - Manual de secretariat și asistență managerială, Universitatea Bucureşti, 2003;
- Pagina web a BNR (http://www.bnr.ro/Home.aspx).