Sucursala Regională Dolj


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Tehnician


Sucursala Regională Dolj

Serviciul administrare resurse

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 3 aprilie 2019

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • răspunde de monitorizarea specifică de securitate în cadrul Sucursalei regionale Dolj a BNR;
  • asigură intervenția de primă necesitate în caz de urgențe și sprijină din punct de vedere tehnic și logistic intervenția de specialitate a societăților partenere și/sau a autorităților;
  • asigură relaționarea cu autoritățile locale, inclusiv pe linia accesului controlat în sediul Sucursalei regionale Dolj a BNR.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • specializare în domeniul monitorizării sistemelor de alarmare, dovedită prin cursuri/atestări ca tehnician de securitate;
  • cunoștințe de operare pe calculator: Pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), Internet.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • orientare către client.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 3 aprilie 2019 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 11 aprilie 2019.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE