Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2524, 2552, 2527, 2553

Fochist


Direcția Tehnică și Mentenanță

Serviciul tehnic mentenanță utilaje, echipamente și instalații

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 24 septembrie 2019

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • exercită autocontrolul zilnic al activităţii desfăşurate conform procedurilor specifice de lucru;
  • stabileşte necesarul de materiale în colaborare cu expertul/referentul de specialitate şi solicită aprovizionarea în timp util în vederea executării lucrărilor repartizate;
  • răspunde de integritatea şi utilizarea sculelor, utilajelor, aparatelor, dispozitivelor, uneltelor, etc. din dotare;
  • identifică şi delimitează instalaţia/partea de instalaţie la care urmează a se efectua intervenţii, reparaţii, etc. cu respectarea NSSM;
  • evită concentrările de materiale şi personal în situaţia în care lucrarea se execută la înălţime;
  • asigură depozitarea materialelor şi a echipamentelor necesare executării lucrării astfel încât să nu îngreuneze accesul şi operaţiile de transport;
  • răspunde pentru folosirea raţională şi utilizarea corespunzătoare a materialelor necesare executării lucrărilor.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii medii sau generale;
  • autorizaţie fochist clasa C emisă de ISCIR, cu termen de valabilitate la data înscrierii la procesul de recrutare.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 24 septembrie 2019 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test scris, probă practică şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate va avea loc în data de 2 octombrie 2019.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE