Fochist
Direcția Tehnică și Mentenanță
Serviciul tehnic mentenanță utilaje, echipamente și instalații
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 24 septembrie 2019
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- exercită autocontrolul zilnic al activităţii desfăşurate conform procedurilor specifice de lucru;
- stabileşte necesarul de materiale în colaborare cu expertul/referentul de specialitate şi solicită aprovizionarea în timp util în vederea executării lucrărilor repartizate;
- răspunde de integritatea şi utilizarea sculelor, utilajelor, aparatelor, dispozitivelor, uneltelor, etc. din dotare;
- identifică şi delimitează instalaţia/partea de instalaţie la care urmează a se efectua intervenţii, reparaţii, etc. cu respectarea NSSM;
- evită concentrările de materiale şi personal în situaţia în care lucrarea se execută la înălţime;
- asigură depozitarea materialelor şi a echipamentelor necesare executării lucrării astfel încât să nu îngreuneze accesul şi operaţiile de transport;
- răspunde pentru folosirea raţională şi utilizarea corespunzătoare a materialelor necesare executării lucrărilor.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii medii sau generale;
- autorizaţie fochist clasa C emisă de ISCIR, cu termen de valabilitate la data înscrierii la procesul de recrutare.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 24 septembrie 2019 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test scris, probă practică şi interviu;
- evaluarea compatibilităţii cu postul, prin interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate va avea loc în data de 2 octombrie 2019.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României, obiectivul fundamental şi principalele atribuţii ale Băncii Naţionale a României;
- Domeniul de aplicare al prescripţiei tehnice PTC 9/2010;
- Modul de organizare al sălii cazanelor;
- Personalul de deservire şi organizarea muncii în centrala termică;
- Evidenţa exploatării cazanelor;
- Pregătirea cazanului pentru aprinderea focului;
- Aprinderea focului;
- Pornirea cazanului;
- Funcţionarea cazanului;
- Oprirea, răcirea şi golirea cazanului.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004), cu modificările şi completările ulterioare;
- Prescripţiei tehnice a Inspecţiei de stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune şi instalaţiilor de ridicat PTC 9/2010 publicat în Monitorul Oficial al României Partea I, nr.385bis/10.06.2010;
- Legea nr. 64/2008, privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 240 din 27 martie 2008, cu modificările şi completările ulterioare;
- Website-ul BNR: www.bnro.ro.