Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553
Referent de specialitate - 1 post
Tipul contractului: durată nedeterminată
Direcția patrimoniu și investiții
Serviciul investiții
Localitatea unde se desfășoară activitatea: București
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 23 noiembrie 2021
Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
Atribuţiile principale ale postului
- urmăreşte realizarea obiectivelor de investiţii repartizate, din strategia de achiziţii a Băncii Naționale a României;
- întocmeşte documentaţia pentru iniţierea achiziţiei acestora;
- gestionează derularea contractelor de la semnare până la recepţia finală şi urmăreşte comportarea acestora pe durata de garanţie;
- participă în comisiile de evaluare a ofertelor și în comisiile de recepție, conform prevederilor legale în domeniu;
- elaborează devize estimative folosind programe de devize.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă profesională
- studii universitare de licență în domeniul ingineria instalațiilor pentru construcții;
- studiile de master în domeniul instalații pentru construcții constituie un avantaj;
- deținerea autorizaţiei de diriginte de şantier constituie un avantaj;
- deținerea atestatului ANRE gradul II A şi II B (proiectare şi execuţie) constituie un avantaj;
- experiență profesională de 3 ani pe posturi cu studii superioare;
- cunoașterea limbii engleze – nivel mediu;
- cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office, Internet Explorer, Autocad, program calcul devize.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- orientare către client.
Desfășurarea procesului de recrutare și selecție
Etape de selecție și probe aferente acestora:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: test profesional (100% test de specialitate) și interviu profesional.
- evaluarea compatibilităţii cu postul prin testare psihometrică şi interviu.
Important!
- data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
- pentru testele profesionale scrise (dacă este cazul) susținute online este necesar accesul la Internet și la un computer/laptop cu MS Word și Excel instalate. Subiectele se primesc din partea Direcției resurse umane pe adresa de e-mail a candidatului, la data si ora stabilite pentru desfășurarea testului. Rezolvarea acestora se transmite către Direcția resurse umane prin utilizarea acelorași adrese de e-mail și cu respectarea termenului limită comunicat în mesajul prin care au fost transmise subiectele.
- pentru susținerea interviurilor aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României. Obiectivul fundamental al Băncii Naţionale a României. Principalele atribuţii ale Băncii Naţionale a României. Secretul profesional.
- Organizarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
- Capitolele de bază ale contractelor de lucrări şi servicii;
- Urmărirea derulării unui contract şi efectuarea recepțiilor: intermediare, la terminarea furnizării/prestării serviciilor/lucrărilor şi finală, după expirarea perioadei de garanţie;
- Investiţii, modernizări, reparații capitale şi curente la clădiri.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Legislaţia în domeniul achiziţiilor publice (Legea nr. 98/2016 şi HG nr 395/2016), cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 50 (r2) din 1991, versiunea consolidată în 2019, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii;
- H.G. nr. 273/1994 cu actualizările şi modificările ulterioare (H.G. nr. 343/2017) - Regulamentul privind recepţia construcţiilor;
- H.G. nr 742/2018 privind modificarea H.G. nr. 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a execuţiei lucrărilor şi a construcţiilor;
- H.G. nr. 492/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind controlul de stat al calităţii în construcţii;
- Legea nr. 422 (r1) din 2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 10 (r2) din 1995, privind calitatea în construcții, cu modificările şi completările ulterioare.
Modalitatea de aplicare
În vederea depunerii candidaturii pentru un post vacant, candidaţii transmit următoarele documente:
- Formular de aplicare: pdf ;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- Copia actului de identitate.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- expeditorul utilizează adresa de e-mail înscrisă în formularul de aplicare și nu folosește adrese de e-mail care sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor). Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate, iar aplicația nu va fi acceptată;
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor nu se vor include link-uri către site-uri web.
Modalitatea corectă de aplicare implică:
- transmiterea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro, cu respectarea regulilor de transmitere a documentelor prin e-mail;
- primirea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro până la expirarea termenului limită de înscriere.
Important!
- aplicațiile care nu conțin documentele mai sus enumerate ori care nu sunt transmise în termenul menționat în prezentul anunț, nu sunt acceptate.
- niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate pentru ocuparea unor posturi vacante.
- primirea documentelor este comunicată fiecărui aplicant printr-un e-mail transmis de pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro. Dacă această notificare nu este primită în cel mult 2 zile lucrătoare de la transmiterea aplicației, înseamnă că documentele nu au fost primite de Banca Națională a României. În această situație este necesar ca aplicantul să verifice dacă mesajul electronic prin care a trimis documentele a respectat regulile de transmitere a documentelor prin e-mail, menționate în prezentul anunț. Menționăm că primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Înscrierea candidatului
- aplicația și informațiile aferente acesteia sunt analizate de Banca Națională a României, prin prisma respectării condițiilor de ocupare a postului vacant, a documentelor și a termenului de transmitere.
- acceptarea sau, după caz, respingerea candidaturii se comunică fiecărui candidat prin e-mail, în maximum 2 zile lucrătoare de la finalul perioadei de depunere a candidaturilor.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.