Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Consilier juridic  - 1 post


Tipul contractului: durată nedeterminată

Direcția juridică

Serviciul drept financiar bancar

Localitatea unde se desfășoară activitatea: sediul central București

Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 14 aprilie 2022

Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: la sediul BNR și la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.



Atribuţiile principale ale postului

  • analizează și propune spre avizare conducerii direcției proiectele de acte normative elaborate de alte autorități în domeniile în care Banca Națională a României are atribuții, formulând, după caz, propuneri și observații;
  • colaborează cu structurile organizatorice de specialitate la redactarea proiectelor de acte normative elaborate de Banca Națională a României, acordând asistență juridică în acest scop și propunând conducerii direcției avizarea acestora;
  • acordă asistență juridică structurilor organizatorice din cadrul Băncii Naționale a României, pe probleme specifice activității serviciului;
  • colaborează cu structurile organizatorice de specialitate la redactarea/emiterea proiectelor de reglementări interne, acordând asistență juridică în acest scop și le avizează;
  • la solicitarea conducerii executive a băncii elaborează proiecte de reglementări interne și/sau proceduri;
  • analizează și propune spre avizare conducerii direcției proiectele de acorduri, convenții și alte acte care urmează a fi încheiate de către Banca Națională a României, participând, alături de structurile organizatorice implicate la elaborarea sau, după caz, la negocierea acestora.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă profesională

  • studii universitare de licență în domeniul științelor juridice;
  • studiile de master constituie un avantaj;
  • cunoașterea limbii engleze – nivel avansat;
  • cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office, Internet Explorer.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • managementul relațiilor strategice

Desfășurarea procesului de recrutare și selecție

Etape de selecție și probe aferente acestora:

  1. Evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: test profesional (80% test de specialitate și 20% test de limba engleză) și interviu profesional.
  2. Evaluarea compatibilităţii cu postul prin testare psihometrică şi interviu.

Important!

  • data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
  • evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin test profesional va avea loc la sediile băncii și are la bază tematica şi bibliografia publicate în anunțul de recrutare.
  • evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin interviu profesional va avea loc la sediile băncii sau la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
  • pentru susținerea interviurilor la distanță, aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ
BIBLIOGRAFIE
MODALITATEA DE APLICARE

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.