Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553
Referent de specialitate (Specialist UX) - 1 post
Tipul contractului: durată nedeterminată
Direcția Comunicare și Relații cu Publicul
Serviciul comunicare online
Localitatea unde se desfășoară activitatea: sediul central București
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 14 aprilie 2022
Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: la sediul BNR și la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
Atribuţiile principale ale postului
- colaborează cu echipa WEB pentru întreținerea generală și asigurarea calității website-ului instituțional sub aspectul parametrilor de performanță UX (navigabilitate, accesibilitate, usability, readability), inclusiv gestionarea conținutului în CMS;
- face recomandări și contribuie la proiectarea interfețelor de design în cadrul componentelor site-ului/aplicațiilor mobile, luând în considerare nevoile utilizatorilor și obișnuințele acestora pentru navigarea online;
- proiectează și dezvoltă produse digitale de genul publicații, infografice, marketing e-mail și altele;
- creează artefacte de design, inclusiv schițe, scenarii, hărți site, storyboards, wireframes și prototipuri care să reflecte design-ul responsive al experienței utilizatorului pe mai multe dispozitive;
- participă la translatarea proiectelor de design în interfețe de lucru front-end folosind HTML, CSS, JavaScript și alte utilitare;
- desfășoară activități de arhitectura informației (IA) pentru a structura și expune conținut informațional și funcționalități;
- aplică metode de user research (teste calitative de usability, card sorting, sondaje și anchete contextuale, Personas) și de task analysis (nevoile, experiențele și așteptările utilizatorilor, precedență, fluxuri de navigare) pentru a redefini sau rafina interfețele online cu audiențele țintă.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă profesională
- studii universitare de licență;
- experiență demonstrată în UX sau domenii conexe (User Interface, User Testing, Web Usability) prin prezentarea unui portofoliu personal de lucrări care să conțină 3-5 proiecte/realizări relevante;
- cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office, Internet Explorer, programe de prototipare - Adobe Xd/Figma/Sketch; programe de editare grafică, imagini, video din pachetul Adobe Creative Cloud (InDesign, Illustrator, Photoshop, Premiere Pro);
- constituie avantaj cel puțin una dintre: cunoștințele în HTML, CSS, Java script; confortul de lucru în mediul web (CMS -Content Management System, Social Media, Analytics); abilitățile de procesare cu documente audio/video;
- cunoștințe de limba engleză.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- managementul relațiilor strategice.
Desfășurarea procesului de recrutare și selecție
Etape de selecție și probe aferente acestora:
- Evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: test profesional și interviu profesional.
- Evaluarea compatibilităţii cu postul prin testare psihometrică şi interviu.
Important!
- data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin test profesional va avea loc la sediile băncii și are la bază tematica şi bibliografia publicate în anunțul de recrutare.
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin interviu profesional va avea loc la sediile băncii sau la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
- pentru susținerea interviurilor la distanță, aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României.
- Strategii de creare conținut vizual pentru website și social media; principii de design grafic în vederea proiectării și dezvoltării de produse digitale; standarde și bune practici în domeniu.
- Noțiuni de UX (User eXperience); Tehnici de creare a unui design de tip responsive, adaptat conținutului și specificului fiecărei platforme.
- Proiectarea interfețelor de design (inclusiv schițe, scenarii, hărți site, storyboards, wireframes), inclusiv dezvoltarea activităților de arhitectura informației în vederea optimizării calității website-ului și expunerii conținutului informațional în acord cu nevoile de navigare ale utilizatorului.
- Asigurarea bunelor practici de SEO și a parametrilor de performanță UX (usability, readability şi accessibility).
MODALITATEA DE APLICARE.
În vederea depunerii candidaturii pentru un post vacant, candidaţii transmit următoarele documente:
- Formular de aplicare: pdf ;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- Copia actului de identitate.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- expeditorul utilizează adresa de e-mail înscrisă în formularul de aplicare și nu folosește adrese de e-mail care sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor). Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate, iar aplicația nu va fi acceptată;
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor nu se vor include link-uri către site-uri web.
Modalitatea corectă de aplicare implică:
- transmiterea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro, cu respectarea regulilor de transmitere a documentelor prin e-mail;
- primirea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro până la expirarea termenului limită de înscriere.
Important!
- aplicațiile care nu conțin documentele mai sus enumerate ori care nu sunt transmise în termenul menționat în prezentul anunț, nu sunt acceptate.
- niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate pentru ocuparea unor posturi vacante.
- primirea aplicației se confirmă fiecărui candidat prin intermediul unei notificări automate transmise de pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro. Dacă nu ați primit notificarea automata după transmiterea aplicației, vă rugăm să verificați dacă mesajul prin care ați aplicat a respectat regulile de transmitere a documentelor prin e-mail, publicate în anunțul postului vacant. Primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Înscrierea candidatului
- aplicația este analizată de Banca Națională a României, prin prisma respectării condițiilor de ocupare a postului vacant, a documentelor și a termenului de transmitere.
- acceptarea sau, după caz, respingerea candidaturii se comunică fiecărui candidat prin e-mail, în maximum 2 zile lucrătoare de la finalul perioadei de depunere a candidaturilor.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.