Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Referent de specialitate (Specialist UX)  - 1 post


Tipul contractului: durată nedeterminată

Direcția Comunicare și Relații cu Publicul

Serviciul comunicare online

Localitatea unde se desfășoară activitatea: sediul central București

Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 14 aprilie 2022

Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: la sediul BNR și la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.



Atribuţiile principale ale postului

  • colaborează cu echipa WEB pentru întreținerea generală și asigurarea calității website-ului instituțional sub aspectul parametrilor de performanță UX (navigabilitate, accesibilitate, usability, readability), inclusiv gestionarea conținutului în CMS;
  • face recomandări și contribuie la proiectarea interfețelor de design în cadrul componentelor site-ului/aplicațiilor mobile, luând în considerare nevoile utilizatorilor și obișnuințele acestora pentru navigarea online;
  • proiectează și dezvoltă produse digitale de genul publicații, infografice, marketing e-mail și altele;
  • creează artefacte de design, inclusiv schițe, scenarii, hărți site, storyboards, wireframes și prototipuri care să reflecte design-ul responsive al experienței utilizatorului pe mai multe dispozitive;
  • participă la translatarea proiectelor de design în interfețe de lucru front-end folosind HTML, CSS, JavaScript și alte utilitare;
  • desfășoară activități de arhitectura informației (IA) pentru a structura și expune conținut informațional și funcționalități;
  • aplică metode de user research (teste calitative de usability, card sorting, sondaje și anchete contextuale, Personas) și de task analysis (nevoile, experiențele și așteptările utilizatorilor, precedență, fluxuri de navigare) pentru a redefini sau rafina interfețele online cu audiențele țintă.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă profesională

  • studii universitare de licență;
  • experiență demonstrată în UX sau domenii conexe (User Interface, User Testing, Web Usability) prin prezentarea unui portofoliu personal de lucrări care să conțină 3-5 proiecte/realizări relevante;
  • cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office, Internet Explorer, programe de prototipare - Adobe Xd/Figma/Sketch; programe de editare grafică, imagini, video din pachetul Adobe Creative Cloud (InDesign, Illustrator, Photoshop, Premiere Pro);
  • constituie avantaj cel puțin una dintre: cunoștințele în HTML, CSS, Java script; confortul de lucru în mediul web (CMS -Content Management System, Social Media, Analytics); abilitățile de procesare cu documente audio/video;
  • cunoștințe de limba engleză.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • managementul relațiilor strategice.

Desfășurarea procesului de recrutare și selecție

Etape de selecție și probe aferente acestora:

  1. Evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: test profesional și interviu profesional.
  2. Evaluarea compatibilităţii cu postul prin testare psihometrică şi interviu.

Important!

  • data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
  • evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin test profesional va avea loc la sediile băncii și are la bază tematica şi bibliografia publicate în anunțul de recrutare.
  • evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin interviu profesional va avea loc la sediile băncii sau la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
  • pentru susținerea interviurilor la distanță, aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ
BIBLIOGRAFIE
MODALITATEA DE APLICARE.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.