Sucursala regională Cluj


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2524, 2529, 2552, 2551, 2553

Casier  - 1 post


Tipul contractului: durată nedeterminată

Sucursala Regională Cluj

Serviciul casierie

Localitatea unde se desfășoară activitatea: Cluj-Napoca

Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 16 iunie 2022

Modalitatea de desfășurare a probelor de selecție: la sediul SR Cluj a BNR și la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.



Atribuţiile principale ale posturilor

  • este gestionar al numerarului și a altor valori primite în gestiune, în timpul programului de lucru;
  • execută operațiuni de ambalare a valorilor provenite de la sala de procesare;
  • execută operațiuni de dezambalare a valorilor provenite din depunerile instituțiilor de credit/Trezoreria Statului;
  • efectuează transportul de numerar remis de Tezaurul central, transferurile de numerar între locații, precum și cele remise celorlalte sucursale;
  • participă la procesarea numerarului provenit din depunerile instituțiilor de credit/Trezoreriei Statului;
  • execută operațiuni de încasări și plăți în numerar prin ghișee operative și speciale;
  • participă la operațiuni de manipulare a numerarului și altor valori.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă profesională

  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • experiență profesională de minimum 2 ani în activitatea de operațiuni cu numerar în sistemul bancar sau în activitatea de procesare numerar pentru sistemul bancar, dovedită prin documente;
  • cunoștințe de operare pe calculator: Pachetul Microsoft Office (Word, Excel);
  • să nu fi produs pagube în ultimii 3 ani de activitate profesională.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • orientare către client.

Desfășurarea procesului de recrutare și selecție

Etape de selecție și probe aferente acestora:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: test profesional, test practic și interviu profesional.
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul prin testare psihometrică şi interviu.

Important!

  • data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
  • evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin test profesional va avea loc la sediul băncii și are la bază tematica şi bibliografia publicate în anunțul de recrutare.
  • evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin interviu profesional va avea loc la sediul băncii sau la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
  • pentru susținerea interviurilor la distanță, aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video;
  • interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
  • pentru susținerea interviurilor aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ

BIBLIOGRAFIE
MODALITATEA DE APLICARE

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.