Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553
Referent de specialitate - 1 post
Tipul contractului: durată nedeterminată
Direcția patrimoniu și investiții
Serviciul investiții
Localitatea unde se desfășoară activitatea: București
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 27 septembrie 2022
Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: la sediul BNR și la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
Atribuţiile principale ale postului
- urmăreşte realizarea obiectivelor de investiţii repartizate, aprobate prin strategia de achiziţii a Băncii Naționale a României;
- participă în comisii de evaluare a ofertelor şi în comisii de recepţie, conform prevederilor legale în domeniu;
- asigură îndeplinirea atribuțiilor desemnate prin regulamentele interne: Regulamentul de organizare şi funcţionare al Băncii Naționale a României, Regulamentul intern, Regulamentul privind derularea activităţii de achiziţii în Banca Națională a României, Regulamentul privind organizarea și funcționarea Comitetului tehnico-economic în cadrul Băncii Naționale a României, Regulamentul privind protecţia informaţiilor secret profesional în Banca Națională a României, etc.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă profesională
- studii universitare absolvite cu examen de licență în domeniul ingineriei civile – construcții civile, industriale și agricole/ amenajări și construcții hidrotehnice;
- studiile universitare de master constituie un avantaj;
- experiență profesională de minimum 3 ani pe posturi cu studii superioare în domeniul construcțiilor;
- cunoașterea limbii engleze – nivel mediu;
- cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office, AUTOCAD, ARCHICAD, SKETCHUP, program de calcul devize.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- orientare către client.
Desfășurarea procesului de recrutare și selecție
Etape de selecție și probe aferente acestora:
- Evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: test profesional (test de specialitate 100%) și interviu profesional.
- Evaluarea compatibilităţii cu postul prin testare psihometrică şi interviu.
Important!
- data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin test profesional va avea loc la sediile băncii și are la bază tematica şi bibliografia publicate în anunțul de recrutare.
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin interviu profesional va avea loc la sediile băncii sau la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
- pentru susținerea interviurilor la distanță, aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României
- Organizarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
- Capitolele de bază ale contractelor de lucrări şi servicii;
- Urmărirea derulării unui contract şi efectuarea recepţiilor: intermediare/pe părţi de obiect, la terminarea furnizării/prestării serviciilor/lucrărilor şi finale, după expirarea perioadei de garanţie;
- Investiţii, modernizări, reparaţii capitale şi curente la clădiri.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Legislaţia în domeniul achiziţiilor publice (Legea nr. 98/2016 şi HG nr 395/2016), cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 50 din 1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
- H.G. nr. 273/1994 cu actualizările şi modificările ulterioare (H.G. nr. 343/2017) - Regulamentul privind recepţia construcţiilor;
- H.G. nr 742/2018 privind modificarea H.G. nr. 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a execuţiei lucrărilor şi a construcţiilor;
- H.G. nr. 492/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind controlul de stat al calităţii în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 422 din 2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 10 din 1995, privind calitatea în construcții, cu modificările şi completările ulterioare.
MODALITATEA DE APLICARE
În vederea depunerii candidaturii pentru un post vacant, candidaţii transmit următoarele documente:
- Formular de aplicare: pdf ;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- Copia actului de identitate.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- expeditorul utilizează adresa de e-mail înscrisă în formularul de aplicare și nu folosește adrese de e-mail care sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor). Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate, iar aplicația nu va fi acceptată;
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor nu se vor include link-uri către site-uri web.
Modalitatea corectă de aplicare implică:
- transmiterea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro, cu respectarea regulilor de transmitere a documentelor prin e-mail;
- primirea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro până la expirarea termenului limită de înscriere.
Important!
- aplicațiile care nu conțin documentele mai sus enumerate ori care nu sunt transmise în termenul menționat în prezentul anunț, nu sunt acceptate.
- niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate pentru ocuparea unor posturi vacante.
- primirea aplicației se confirmă fiecărui candidat prin intermediul unei notificări automate transmise de pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro. Dacă nu ați primit notificarea automata după transmiterea aplicației, vă rugăm să verificați dacă mesajul prin care ați aplicat a respectat regulile de transmitere a documentelor prin e-mail, publicate în anunțul postului vacant. Primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Înscrierea candidatului
- aplicația este analizată de Banca Națională a României, prin prisma respectării condițiilor de ocupare a postului vacant, a documentelor și a termenului de transmitere.
- acceptarea sau, după caz, respingerea candidaturii se comunică fiecărui candidat prin e-mail, în maximum 2 zile lucrătoare de la finalul perioadei de depunere a candidaturilor.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.