Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2524, 2552, 2527, 2553
Referent (cu atribuții de secretariat) - 1 post
Tipul contractului: durată nedeterminată
Sucursala regională Cluj
Serviciul administrare resurse
Localitatea unde se desfășoară activitatea: Cluj-Napoca
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 22 decembrie 2022
Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: la sediul BNR și la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
Atribuţiile principale ale postului
- asigură fluxul informaţional între sucursala regională şi exteriorul băncii, precum şi între aceasta şi celelalte structuri organizatorice ale BNR (preia şi direcţionează apelurile telefonice, asigură transmiterea documentelor prin poştă, fax, email etc.);
- îndeplineşte activităţile zilnice de secretariat;
- asigură necesarul de protocol pentru organizarea întâlnirilor la care participă reprezentanţii sucursalei regionale (rezervă sala, elaborează documentaţia specifică, primeşte invitaţii etc.);
- asigură condiţiile necesare şi elaborează documentaţia aferentă deplasărilor directorului regional/directorului regional adjunct;
- redactează documente specifice, la solicitarea conducerii sucursalei regionale, respectând Formatul standard al documentelor BNR;
- gestionează programarea/efectuarea concediilor de odihnă ale salariaţilor din cadrul sucursalei regionale;
- întocmeşte pontajul electronic al salariaţilor direcţiei şi îl transmite lunar Direcţiei resurse umane.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă profesională
- studii medii absolvite cu examen de bacalaureat;
- experiență profesională de minimum 1 an în activitatea de secretariat;
- cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
- cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- orientare către client.
Desfășurarea procesului de recrutare și selecție
Etape de selecție și probe aferente acestora:
- Evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: test profesional (80% test de specialitate și 20% test de limba engleză) și interviu profesional.
- Evaluarea compatibilităţii cu postul prin testare psihometrică şi interviu.
Important!
- data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin test profesional va avea loc la sediile băncii și are la bază tematica şi bibliografia publicate în anunțul de recrutare.
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin interviu profesional va avea loc la sediile băncii sau la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
- pentru susținerea interviurilor la distanță, aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României
- Tehnici de secretariat;
- Obligațiile creatorilor și deținătorilor de documente:evidența documentelor, gruparea documentelor în dosare, inventarierea dosarelor, preluarea documentelor la compartimentul de arhivă, selecționarea documentelor, păstrarea documentelor, organizarea depozitului de arhivă;
- Modul de gestionare a informațiilor de interes public;
- Modul de gestionare a informațiilor clasificate secrete de stat și secrete de serviciu.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Legea nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate (publicată Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.248 din 12.04.2002), cu modificările și completările ulterioare;
- Ionel Enache, Oana Iucu, Maria Pariza, Magdalena Platis, Rodica Tanțău, Nina Vârgolici, Adina Berciu-Drăghicescu (coordonator) - Manual de secretariat și asistență managerială, Universitatea București, 2003;
- Regulament privind organizarea și funcționarea Băncii Naționale a României (http://www.bnr.ro/Conducerea-si-organizarea-BNR-705.aspx -BNR-);
- HG nr.585/2022 referitoare la Standardele naționale de protecție a informațiilor clasificate în România;
- HG nr.585/2022 referitoare la protecția informațiilor clasificate secrete de serviciu;
- Legea 544/2001 privind informațiile de interes public;
- Legea arhivelor naționale nr.16/02.04.1996 republicată-MP nr.293/22.04.2014;
- Instrucțiuni privind activitatea de arhivă la creatorii și deținătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naționale prin Ordinul de zin r.217/23.05.1996;
- Pagina web a BNR ( http://www.bnr.ro/Home.aspx).
MODALITATEA DE APLICARE
În vederea depunerii candidaturii pentru un post vacant, candidaţii transmit următoarele documente:
- Formular de aplicare: pdf ;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- Copia actului de identitate.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- expeditorul utilizează adresa de e-mail înscrisă în formularul de aplicare și nu folosește adrese de e-mail care sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor). Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate, iar aplicația nu va fi acceptată;
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor nu se vor include link-uri către site-uri web.
Modalitatea corectă de aplicare implică:
- transmiterea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro, cu respectarea regulilor de transmitere a documentelor prin e-mail;
- primirea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro până la expirarea termenului limită de înscriere.
Important!
- aplicațiile care nu conțin documentele mai sus enumerate ori care nu sunt transmise în termenul menționat în prezentul anunț, nu sunt acceptate.
- niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate pentru ocuparea unor posturi vacante.
- primirea aplicației se confirmă fiecărui candidat prin intermediul unei notificări automate transmise de pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro. Dacă nu ați primit notificarea automata după transmiterea aplicației, vă rugăm să verificați dacă mesajul prin care ați aplicat a respectat regulile de transmitere a documentelor prin e-mail, publicate în anunțul postului vacant. Primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Înscrierea candidatului
- aplicația este analizată de Banca Națională a României, prin prisma respectării condițiilor de ocupare a postului vacant, a documentelor și a termenului de transmitere.
- acceptarea sau, după caz, respingerea candidaturii se comunică fiecărui candidat prin e-mail, în maximum 2 zile lucrătoare de la finalul perioadei de depunere a candidaturilor.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.