Centrala BNR


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2552, 2521, 2523, 2524, 2527, 2529

Referent de specialitate  - 1 post


Tipul contractului: durată nedeterminată

Direcția comunicare și relații cu publicul

Serviciul suport multimedia

Localitatea unde se desfășoară activitatea: București

Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 10 februarie 2023

Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: la sediul BNR și la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.



Atribuţiile principale ale postului

  • realizează imagini foto digitale/analoge din domeniul multimedia IT&C;
  • realizează digital/non linear editare imagini multimedia;
  • realizeaza imagini fotografice tematice cuprinzând detalii arhitectonice, istorice și alte obiective socio-culturale aflate în patrimoniul Băncii Naționale a României;
  • asigura selecționarea, editarea și multiplicarea printurilor digitale utilizate la realizarea albumelor foto;
  • organizează și operează dotarea tehnică digitală/analog pentru realizarea de imagini multimedia;
  • olaborează cu structura organizatorică de specialitate în vederea alimentarii website-ului Băncii Naționale a României cu materiale foto efectuate cu ocazia derulării acțiunilor organizate de Banca Națională a României;
  • participa la elaborarea specificațiilor tehnice și a celorlalte materiale necesare întocmirii documentației aferente inițierii procedurilor de achiziționare a sistemelor foto, serviciilor de consultanta si altor servicii asociate.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă profesională

  • studii universitare absolvite cu examen de licență;
  • studiile universitare de masterat în cinematografie sau mass-media reprezintă un avantaj;
  • experiență profesională de minimum 2 ani pe posturi cu studii superioare în domeniul realizării de imagini;
  • cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office; colecția Creative Cloud – Adobe;
  • cunoștințe de limba engleză – nivel mediu.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • managementul relațiilor strategice.

Desfășurarea procesului de recrutare și selecție

Etape de selecție și probe aferente acestora:

  1. Evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: test profesional (80% test de specialitate + 20% limba engleză) și interviu profesional precedat de o probă practică;
  2. Evaluarea compatibilităţii cu postul prin testare psihometrică şi interviu.

Important!

  • data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
  • evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin test profesional va avea loc la sediile băncii și are la bază tematica şi bibliografia publicate în anunțul de recrutare.
  • evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin interviu profesional va avea loc la sediile băncii sau la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
  • pentru susținerea interviurilor la distanță, aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ
BIBLIOGRAFIE
MODALITATEA DE APLICARE

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.